Coșul este gol
Prețul: 440 Lei
Autorul: Anastasia BLAJIN - AXA Management Consulting
Cursuri online
Cursurile sunt disponibile de
oriunde unde aveți Internet
Lectii mai ieftine
Economisiți cu 70% din costul
cursului prin learning.md
Timp pentru lecții
Economisiți zilnic
1 oră pentru deplasări
Înterbari și răspunsuri
Adresați întrebări
și primiți răspunsuri
Video calitate HD
Calitate HD video
și a sunetului
Repetati cursurile la distanta
Puteți repeta cursul de cîte
ori vă doriți în orice timp

Structura cursului

  • Importanța deservirii excelente a clienților 7:18
  • Comunicarea eficientă cu clienții 8:36
  • Test intermediar 10:00
  • Ascultarea activă în deservirea clienţilor 10:15
  • Gestionarea plângerilor clienților: Beneficiile obţinute în urma plângerilor clienţilor 7:09
  • Dezamorsarea clienţilor conflictuali - tehnica SEDUS 8:11
  • Identificarea și eliminarea cauzelor comune a plângerilor din partea clienţilor 8:08
  • Planul Individual de dezvoltare a abilităţilor de deservire excelentă a clienților 11:49
  • Test final 10:00
Deservirea excelentă a clienţilor

Deservirea excelentă a clienţilor

Acest curs dezvoltă capacitatea de a pune în aplicare procedeele specifice pentru o deservire calitativă şi profesionistă. Sunt prezentate tehnici de comunicare eficientă, modalităţi de a răspunde la plîngerile clienţilor, precum şi abordări eficiente ale comportamentului conflictual.


certificat de instruire După finisarea cursului și a testului final primiți certificatul prin poștă

Prețul pentru persoane juridice este negociabil. Pentru detalii, vă rugăm să contacțați reprezentanții AXA Management Consulting la 022 58 88 54 sau la office@axa.md.

Durata: 81 minute Autorul: Anastasia BLAJIN - AXA Management Consulting
Termeni și condiții

Serviciile sunt oferite de Webconsulting.md - Internet Consulting srl., cu sediul în R. Moldova

Vezi mai mult